Selam anneler. Deri altı implant kullananlara bir kaç sorum olacak. Spiral taktıramıyorum kanamayı arttırdığı için ve zayıf olduğum için takmıyorlar. Eşim kondom kullanmıyor. Hap içinde her ay düzenli gidip alamam. Eczane sağlık ocağı çok uzak. Deri altı implant taktırmayı düşünüyorum tabi doğumdan sonra yani.
Devlet hastanesinde takılıyor mu?
Eczaneden mi alınıyor?
Fiyatı nedir?
Koruma süresi nedir?
Takılırken acı oluyor mu ve şuan onun orda olduğunu hissediyor musunuz?
Cevaplarsanız çok sevinirim