28 eylülde sezeryanla doğum yaptım. Doğumdan önce 1 buçuk ay bacak ağrısı çekmiştim sinirlerime baskı yaptığı için. Doğumdan 1 hafta sonra o geçti 3 gündür boynum aşırı derecede ağrıyor. Tutulma gibi değil kramp şeklinde beynime kadar vuran uyutmadan durduğum yerde durutmayan. Artık psikolojim bozuldu her gün ağlıyorum ağrıdan. Acile gitsem müdehale edebilirler mi emzirdiğim için