2 ay 4 günlük oğlum var ve uyumakta çok zorlanıyor. Ya memede uyucak yada kucağımda emzikle. Her ikisinde de yarım saat uyuduktan sonra yerine yatırıyorum gözler fal taşı gibi açılıyor. Yada en fazla yarım saat uyuyup çığlıkla uyanıyor. Valla çok tükendim uyku nedir bilmiyorum artık. Ne bı temizlik ne bı yemek yapamıyorm bunları bırakın vc bile zor gidiyorum. Kabız oldum yani düşünün. Varmı şu taktik , şu içecek , şu yağ iyi geliyor diyeceğiniz birşey