Biribiri benim ki 1 aydır terliyordu ama aşırı 4. Ayda başladı bizim bu tam 5. Aya girdik aşırı salyası akmaya başladı ama böyle su içmiş ağzından akıyor gibi sonra alt damakları beyazladı 1 hafta falan böyle 4. Ayın sonlarında oldu tabi bu sonra 2 hafta kadra sürekli herşeyi ısırmaya başladı kaşımaya başladı damaklarını bi baktım ikisi de patlamış şimdi uzuyorlar 😅 İnşallah kolay ve ateşsiz patlar hepimizin bebeklerinin ama çok huzursuz 5-6 gündür