Kızlar benim bebeğim bugün tam 2 ayını doldurdu. 2 saate bir 90cc 120cc arası mama içiyor. Sadece mama ile besleniyor. 34 haftalık doğmuştu. 2215 kg olarak. 15 gün önce 3.870kg dı. Şimdi nekadar oldu bilmiyorum ama evde birlikte tartıya çıkıp sonrasında yalnız çıktığımda 5 kilo fark oluyor. Sorum şu 1 hafta da 1.200 kg mama yiyen bebeğiniz var mı. Doktor obur bebeğin diyor normal görüyor. Bense fazla olduğunu düşünüyorum. Fikriniz nedir merak ediyorum.