busra2709 aynı sorunları bende 1 yıl çektim en son servis çağırdım ve 2 Yıldır hiç sorun yapmadım dediklerini uygulayınca
1-Migros’un kendi markalı bulaşık tabletini ben hep ortadan ikiye bölüp kullandım
2- uzun (ekonomik) programa açarım
3- makine biter bitmez kapağını açıp havalandırın(wrtık makinelerde enerji tasarrufu olsun diye kurutma yokmuş bize de servis söyledi kapağını açarsanız kurutur leke koku kalmaz dedi)
4- haftada bir de mekanizmayı yıkadım(alt tabanındaki bardak gibi yeri asperosla temizliyorum bazen de boş çalıştırıyorum ayda bir falan)