Herkan1807  Oğlumun gözünde ara sıra böyle kızarıyor sonra geçiyor nedir acaba bi fikriniz varmı bilenleriniz doktora götüreceğim
Esross10 Herkan1807 normal görünüyor aşırı çapaklanma batma ağrı gibi belirtileri yoksa korkulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum
Herkan1807 Duyulurum gözünün kenarında kızarıklık ve şişlik var belki dikkate edememiş olablirsiniz 😊
Duyulurum Herkan1807 normal halini bilmeyince normal gibi geldi galiba bana :) arpacık değildir ama başka bir enfeksiyon olabilir, arpacık içte olsa bile dokununca anlaşılıyor
Herkan1807 Esross10 ay bilemedim arada bir kızarıyor sanki aynı resimdeki gibi şişiyor sonra geçiyor acaba kirpik içe doğruymuş o kısıma gelmiş ondan mı oluyor ki
Herkan1807 Resimle alakalı gözünün burundan yana olan kısmı değil diğer kısmı bu şekilde resimde öyle düşününce normal duruyor 😊