salimeordek26 canım bizim de kafamızın üstünde düzlük vardı, sağ taraf da hafif basıktı. Riske atmamak için beyin cerrahına götürdüm cok şükür ki bir şey çıkmadı. Sağ sol çevirerek yatırıyorsan endişelenme ciddi bir şey yoktur diye düşünüyorum. Şuan 8 aylık, düzeldi oğlumun kafası. Ama için rahat etsin, doktora götür tabii ki 🌸