Ogretmenhnm Kaloriferleri açan oldu mu ya ? Yozgatın Akdağmadeni ilçesindeyiz çok soğuk ev açacağız bugün artık sanırım benim gibi açacaklar var mı ?
1ipek1ceren Ogretmenhnm Samsun İlkadım’da oturuyoruz ben de açtım 1 hafta oluyo. Kızım 4 buçuk aylık.
_tosbiginannesi_ Ogretmenhnm Biz Denizli’de yaşıyoruz biraz serin oluyor ama bebeğime uyku tulumu giydiriyorum şimdilik idare ediyoruz 😊
Oburiks Ogretmenhnm açamıyoruz çünkü merkezi sistem (berbat ötesi) ama evde ısıtıcı çalışıyor resmen soba gibi bir odadan diğerine geçince donuyoruz
Ogretmenhnm Laviestnul kaç derece oralar bizim burası şu anda 10 derece komşular hiç açmamış acaba üşümüyorlar mı bizde mi gariplik var diye düşünmeye başladım
Ogretmenhnm _tosbiginannesi_ Denizli buralara göre daha iyi sanırım ya bizim buraların ayazı mı ne artık bilmiyorum çok soğuk
Oburiks Ogretmenhnm berbat ötesi bir şey, evimiz asla güneş almıyor diğer cepheler alıyor onların evi sıcakmış diğerleri soğuktan donsun kafası var bunlarda , isiticiyla da hangi oda ısınacak, bebekli ev bir ordan bir oraya koşturuyoruz
_tosbiginannesi_ Ogretmenhnm Evet Denizli daha iyi galiba biz üşümüyoruz mesela. Oğlum üşür diye uyku tulumu giydiriyorum sadece 😊
aysmom1 Ben İstanbul Avrupa yakasındayim. 1 saat kadar açtım, evi ısıtti bayağı. Yatmadan önce tekrar duruma bakacağım yine açarım olmadi
Alerjikrinit Ogretmenhnm ben Kocaeli’deyim geçen hafta 1 gece açtık. Bu gece de açacağım çocuk hasta oldu sabaha karşı çok soğuk
Busraveismailcinar Ogretmenhnm bende dünden beri açıyorum bu hafta soğuk olacak demişlerdi cidden öyle oldu kocaelideyiz oğlumda boğaz enfeksiyonu olmuş hava da yağışlı serin olunca yaktık🥹
Ummus-kaan Ogretmenhnm ben nerdeyse 1 aydır geceleri açıyorum evim kuzey cephe hiç güneş görmüyor altım garaj oluncada çok soğuk çekiyor dayanamıyoruz gece açıyoruz