Merhabalar merakımdan soruyorum yanlış anlamayın beni bende 3 buçuk aylık kız annesiyim anneleri kırmak en son isteyeceğim şey, ama doktorlar en az 2 yaşına kadar tv telefon tablet yok diyor otizmi tetiklediği için neden bunu bildiğiniz halde izlettiniz ve tek neden bumuydu?