Arkadaşlar çıldırıcam.Oğlum gece ateşlendi,bütün geceyi 38,38’5 olarak bitirdik sabaha karşı doktora gittim.Bir sürü testler ,tahliller bronşit olmuş dediler akciğerinde bişeyler var,antibiyotik verdiler hava verdiler.Nasıl hiçbir belirti olmadan bronşit olmuş olabilir yada nasıl olabilir aklım almıyor.Ne öksürme ne huzursuzluk,ne iştahsızlık gayet keyfi yerindeydi 🤷🏼♀️