yagmur72 Oğlumda da başladı geçenn hafta hatta lnternetten bakınca epilepsi belirtisi yazıyor endişelendim bugün nöroloji ye götürdüm yaptığında tepkisiz kalmamız gerektiğini zamanla unutacağıni söyledi olabiliyormus
Eylulum1809 yagmur72 canim gittik bugun alerji var dedi damla verdi ama 2. Damlada 3 yaş üzeri dior kullanılabilir. Hayır benim çocuğum 2 yaşında simdi gel de kullan.
yagmur72 Doğru haklısın ben de takılırım öyle şeylere ama çoğu verilen ilaçlarda mesela 4 yaş üzeri diyor ama doktorlar veriyor sorun yaratacağını düşünmüyorum