Hanımlar merhaba
Bebeğim Temmuzda doğduğundan sıcaklarda hiç gerek duymadım ancak şimdi 3 aylık oldu ve gün içinde daima kucakta olmak istiyor bu da beni yoruyor maalesef ki. Sling alsam diye düşündüm ama kucakta da yüzü dışarı dönük olsun istiyor, slingin böyle bir kullanımı var mı? Yüzü dışarı dönük kullanımlar önerilmiyor diye kalmış aklımda ama tecrübelerinizi duymak isterim. Çözüm olur mu sizce kucak konusuna?