Kızlar merhaba sezaryen doğum yaptım 40. Günde kanamam bitti ama 2 gün sonra tekrar basladi şimdi 1 hafta gecmeden tekrar tekrar adet oluyorum doktorda bisey bulamadı bu durumu yaşayan var mı çok caresizim nolur bana akıl verir misiniz kanamam fazla olduğu için artık çok halsiz bırakıyor beni