Birşey olmaz desek bizim aklımızla çocuğunuza bakmak kadar saçmalık gerçekten yok . Ya gerçekten annesin eyvallah ama kendinize birşey olsa ortalığı koparırsınız ama çocuk olunca böyle davranmanızı anlamıyorum ben gerçekten ya . Buraya yazana kadar ya bi doktora gidersin ya bi doktora yazarsın anlamakta güçlük çekiyorum cidden pes yani