karahann Kızlar bebeğim 22 günlük ek olarak mama da vermek istiyorum ama nasıl vercem bilmiyorum siz nasıl veriyorsunuz
Ooozzzgggeee karahann ben ilk günden beri veriyorum sezeryan olduğum için sütüm geç geldi.. ama şu bir gerçek ki mama verince meme reddi oluyor benim bebeğim üç aylık şuan emmiyor bıraktı tamamen emmeyi mama veriyorum mecbur
bernnaa karahann meme reddi olmasın diye 1 cc lik ( insülin iğnelerinin şırıngası da olur ) memeyi emerken yavaş yavaş onuda ağzının kenarından var 1 damla 1 damla akıtır zaten meme reddi de olmaz bende ilk başta sütüm azken öyle veriyordum hemşireler öğretti çok işime yaradı
Momalpa karahann merhaba önece sütünü ver eğerki doymazsa bi 30 cc mama verebilirsiniz ben öyle yatım bir aylık oldu hala öyle devam ediyorum ama günde en fazla bi 60 cc yi geçmiyor anne sütü kıymetli
Unicorn67 karahann ben de doğumdan itibaren vermeye başladım avent biberonla 30 ml veriyordum ilk 1 aya kadar sonra 60 yaptık doktor doymaz dediği için günde sadece 3 kez veriyorum sizde öyle yapabilirsiniz
hava0636 Lansinoh biberonuna 30 cc ye kadar veriyordum ben sarılık vardı gitsin diye gidince kestim şuan 2 buçuk aylık akşamları uyumadan önce veriyorum rahat uyusun diye mama meme reddi yapıyor çok alıştırmayın geceleri 1 kere verseniz yeterli
Gmz5560 Ooozzzgggeee meme reddi mamadan kaynaklı değil biberonla verdiyseniz biberonla alakalı şırıngayla verdim ben doktor o şekilde soylemisti memede gayet iyi tutuyordu 2 buçuk aylıkken sütüm hepten gitti mecburi olarak biberonla veriyorum artık süt kalmadı bende 😔
Ooozzzgggeee Gmz5560 önce kaşık biberonla verdim onu zamanla almadı sarılık olmasın diye mecburen biberonla verdim aynı şekilde benim de bitti sütüm emmedi mamadan devam yapacak bişey yok
ftmnr1523 karahann neden ek olarak mama vermek istiyorsunuz? Neredeyse 1 aylık olmuş. Sarılık vb. İhtimaller ortadan kalkmış. Emmeye de yavaş yavaş alışmış olmalı.
livanurvealpinannesi61 karahann doktor mu mama başlattı bebeğin kilo alımına göre mama başlanır bebeğiniz kilo alıyorsa yeteri kadar bez kirletiyorsa mama vermeyin boşuna. Ben oğluma mama vermedim 2 yaşa kadar.
Miray_yetgin karahann bebegim 2 aylık doğduğundan 2hafta sonra hem mama hem anne sütü veriyorum chicconun biboronunu kullanıp veriyorum mamayı hiç meme reddi yaşamadım ilk başta 30cc verdim şimdi 60cc çok aciktiginda 90cc veriyorum ek olarak da emziriyorum