Herkese merhaba bebeğim 15 günlük her emzirme sonrası kusuyor . Doktora götürdük fizyolojik reflü dediler . Geceleri de kusuyor . Çok üzülüp stres yapıyorum bunu yaşayan var mı ? Ne kadar sürede geçer ? Siz iyileşmesi için ne yaptınız ? Nolur birileri rahatlatacak bir şeyler yazsın