Bu ay sonu 17 aylik olacak oğlum sakın bir bebekti ondan mı zorlanıyorum anlamadım kız çocuğu ama sağ olsun erkek çocuğunu aratmıyor abisine göz actirmiyor ne bir boyama yapabiliyor ne de birsey onda boya veriyorum önüne defter ama o karalamak yerine boyaları tirnakliyor kitap getir diyorum o paramparça yapıyor hotweels seti vardı çocuğun paramparça yaptı onu ya komodin üzerinde camlarimin hepsi sürmeli kapı açtığım an balkonda demirlere atlar hemen ne yapacağım nereye kilit koyacagimi şaşırdım dün eşim çöpleri atarken balkona çıkmış ona koştum aldım derken eşim çelik kapiyi açık bırakmış kaşla göz arasında kapiyi da kapatmış kendi üzerine Bi baktım sesi apartmandan geliyor nasıl koştum gittim elim ayağım titredi
Aslında herseyi çok güzel anlıyor getir deyince getir saklambaç falan oynamayi biliyor ama hiç konuşmuyor banada anne demeyi bıraktı anneanne diye sesleniyor anne baba mama gel aba mö bide suya mu diyor onu haricinde ıh ıh ıh el işaretleri ile anlatıyor kendini al ver hiç birsey yok kitap okuruz bultak yaparız abisiyle şarkı söyleriz ama onun işi gücü hinzirlik yani artık onu nla hiç bir iş yapamaz hale geldim