Burcuuu1 Arkadaşlar bebeğimin sol kalça alfa açısı 58 çıktı doktor kalça cıkıklığı var dedi ortopediye yönlendirdi böyle bişey başına gelen var mı ?
Balbebek43 Burcuuu1 sorma bızımde aynı olçude sol kalça cıkıgı var canım doktor çift bez kullan bir ay sonra gel dedı ınsallah gecmiş olur ☹️
Burcuuu1 Çok gecmiş olsun ya ortopedi doktoru mu söyledi bazıları da cift bez tedavi yöntemi değil diyor kime inancam saşırdım valla 😐