Domino Iyi geceler kizlar. Isyan etmiş gibi olmayayım ama bu aralar saglik problemlerim bitmiyor 🤦♀️😳 3 gündür yüzük parmağım ve orta parmagimin arası sızlıyor dirsegime omuzuma kadar vuruyor. Başına gelen var mı? Hangi bölüme randevu almalıyım? 😳
sabirsizbebek15 Domino ortopedi olur heralde. Emziriyorsan kalsiyum eksikliği falan olabilir bütün vitaminler çocuğa geçiyor bende de kemik ağrıları var ayağımda dizimde. ☹️
Domino sabirsizbebek15 Evet emziriyorum. kan değerlerime geçen ay baktirdim herşey güzeldi.😳 teşekkür ederim. Ağrısı çok kötü ya.
sabirsizbebek15 Domino ya benmki de normalde ne bilim yaşlanmış gibiyim sanki cildim kurudu heryerim ağrıyor gücüm kalmıyor
Domino sabirsizbebek15 colt kuruluğu bende de oluyor kış ayına girince. Nemlendirici sürüyorum her gece. Bir de dışarı çıkmadan önce makyaj öncesi. Doğum hamilelik maalesef kadınları yıpratıyor fizyolojik pskolojik herşey o değiştiriyor. 🤷♀️
Domino Betiferi34 romatizma ayak da olmuyor mu 🤔 benim sag elim de dirsegime bazen omuzuma kadar vuruyor. Senin başına geldi mi allah korusun romatizma mı denildi
Betiferi34 Domino yok benim başıma gelmedi ama romatizmanın o kadar çok çeşidi varki.ellerde de olabiliyor.görümcemin ellerinde vardı ağrısı omuzuna kadar vuruyordu
Betiferi34 Domino ama önce bir doktora gidin,şimdi burdan ne desek doğru olmaz.doktor teşhisi koysun en iyisini o bilir.
Domino Betiferi34 gideceğim zaten canım. Ilaç kullanmam kafama göre tabi ki. Gorumcenize nasıl bi tedavi uygulanıyor diye sordum sadece.