Selam kızlar, 6 aydan bildiriyorum.. bu zamana kadar zaten hastalıklarla gecti ama suan büyük bi hastalık degil gibi grip oldu sanırım burnu akıyır ve huysuz. Sizlerin bu sürecte yaptıgı birsey varmı? Öksürük icin zeytin yaglı sarımsak karısımı sürüyorum yag kısmını yani. Ama buna henüz denemedim nasıl bir yol izleyebilirim?