Ceydizen Merhaba 14 aylık olmak üzere bir kızım var bazı günler hiçbir şey yemiyor sadece anne sütü emiyor ne yapcam bilemiyorum bir gün önce iştahla yediği şeyi bile yemiyor mesela bu normal bir durum mu ilk çocuğum tecrübesizim
Mervetnl Ceydizen sizin her gin iştahınız aynı oluyor mu? Olmuyor dimi çocuklar da öyle bence çok normal sakın zorlamayın bırakın kendi istediği zaman yesin 😌
-Beliss Ceydizen benim kiximda yeni 15aylik oldu ve hayla yemek yemede duzen yok kahvalti keyfi gelirse yapti 1ay boyunca oglen meyve guzel yiyor aksam yemek ona yaptiklarimdan ziyade bizimkini istiyor ve 15dkda bi memeye saldiriyor ama 1ay icinde 2azi dis cikartti ondan yemek yemiyordu normal karsiliyorum artik
Ceydizen Mervetnl ben de kendimi böyle rahatlatmaya çalışıyorum ama hevesle bi sürü şey yapıyorum yemeyince üzülüyorum genel olarak çok iştahlı değil zaten doktor da ayına göre kilosu biraz az diyor