Baby123baby 2 gun once 38 atesi vardı. Gövdesinden boynuna dogru cıkıyor bu kızarıklık kızamık yukardan baslar dıye bılıyorum😢 doktora yarın gıdecegız. Damağıda yara olmuş
-Beliss Baby123baby alarjide olabilir benim bebegim alarjik bebek boyle oluyor yada o kirmizi yerler birazdaha buyuk oluyor , doktoru net bisey soyler canim gecmis olsun ustte kalsin
papatya_1125 Baby123baby canim el ayak,ağız hastalığına benziyor.bizde de oldu damakta yara oldu.damla verdi. Kendiliğinden geçecek korkma
Baby123baby papatya_1125 evet damakta yara var. Ama el ve ayaklarında yok sırt ve goğüste var. El ayak hastalıgında eller ve ayaklarda olmuyormu
papatya_1125 Baby123baby bizim ilk göğüs ve sırtta olduğu sonra ayakta da yayılmaya başladı haklısınız ama kızamığa da benzemiyor Anladığım kadarıyla en güzeli muayene. Doktor bu tür hastalıklarda korkmayın demişti Ateş de normal demişti
Ayngun papatya_1125 bizim bebişte de koltuk altı ve bacak aralarında çıkmış şuan ne hastalığı bilemedim
papatya_1125 Ayngun isilik de olabilir deterjanı da alerji olabilir En güzeli muayene ile doktorun teşhisi😊
Tubaalprsln Baby123baby Götürdün mü hastaneye götürdüyseniz doktor ne dedi benim bebeğimde aynı şekilde dün ateşi vardı bugün vücudu bu hale geldi
Baby123baby Tubaalprsln canım tam goturecegım gün gecti doktorumuzla konustuk atesten dolayı olmus korkulcak bısey degıl dedi
Tubaalprsln Baby123baby Benim bebeğimde öyle oldu ateşi 39.6 ya çıktı eşim gece çalışıyo diye götüremedim sonrasında kaç doktora sordum alerji dedi