Kızlar gribim 3 gündür bebeğimde bugün ateşlendi 39 lardaydi hep ateşi gittik kan idrar crp hepsi temiz hiç bisey yok şükür sadece bağışıklıgi biraz düşmüş dedi dr. Ama aklım almıyor eve geldik geri tekrar ateşi çıkmaya başladı 39. Diş desen degil enfeksiyon yok neyden oluyor anlamış değilim. Sadece bağışıklık düştü diye ateş olur mu? Bağışıklık için ne yapabilirim 😔😔