Hsnygz Oğluşum 5 aylık gündüzleri doğru düzgün emiyo sebebi ne olabilir aynı şeyi yaşayan var mı mecbur mama veriyorum yoksa hiç susmuyo nefesi kesilene kadar ağlıyo .