Akkiz_E_M ben zararlı olduğunu kastetmedim. Doktorunuza sorarsanız yeterli bilgiyi verir bende yediği için sevdiği yararlı olduğu için 2 günde 1 avokado bitiriyorduk. Doktor haftada 2 ye indirmemizi fazlasının zararlı olduğunu söyledi. İnternetten bir bilgi değil bu arada