Ada477 benimde aynı şekildeydi biberiyeyi yeşil olarak kendim toplayıp suda kaynatip şişeye aşıp fıs fıs yapınca etkisi oldu. Hazır olanlar işe yaramadı bende. kantorona gerek yok çok yağlı bırakıyor bide ben çam kozalağı yağı aldım aktardan duştan önce onu damlatıyorum yağlı kalmıyor bazen dışarı çıkmadan önce bile sürüyorum , saçınızı çok gergin toplamayın bi süre düzleştirme maşa yapıyorsanız ara verin şampuanınızı değiştirin ben restorex sarmaşık özlü dökülme karşıtı aldım o da işe yaramış olabilir bide bir hafta boyunca düzenli olarak hamilelikte kullandığım demir ilacını kullandım (gyno ferro)