gullerinkokusu1094 Merhaba anneler, Kizim 3 haftalik popsunun üstünde V seklinde 2 cizgi var.. cok korkuyorum Yarin kontrol edilecek Yasayan varmi?
gencmom_ gullerinkokusu1094 v derken gamze mi ? Benim kızımın gamzesi vardı çukur gibi bende var çok şükür sıkıntı olmadı o çukur sayesin v gibi gözüküyor uzaktan bakınca
gullerinkokusu1094 gencmom_ Yok gamze degil, popo çizgisi normalde 1 tane olması gerekirken 2 çizgi var
Rabiaca Herhangi bir oyuntu felan yoksa bi sıkıntı olacağını sanmıyorum ultrasonla bakılıyor doktora sormak lazım