ikigangsterannesi https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn.dsmcdn.com%2Fty174%2Fproduct%2Fmedia%2Fimages%2F20210916%2F15%2F131319230%2F243477901%2F1%2F1_org_zoom.jpg&tbnid=Nq2GluGxpUL1yM&vet=1&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.trendyol.com%2Fnutrigen%2Fuzum-cekirdegi-ekstreli-vitamin-mineral-surubu-p-144454863&docid=V5G5k0XgXTD30M&w=1200&h=1800&source=sh%2Fx%2Fim%2Fm4%2F2#imgrc=Nq2GluGxpUL1yM Kizlar bu suruptan kullandiniz mi hic istah acici diye aldim eczaneden surup gibi olunca oglum icmek istemedi ben de tabi zorla icirince yanagina dokuldugu yerler kizardi eczaneyi arayinca da cilt alerjisi yapmis olabilir ya da tahris dedi ama ilk icirdigimde herhangi bi alerji belirtisi olmadi ben de o gunden beri vermedim hic yuzunu boyle yaptiysa acaba iyi bireey degil mi diye kullanip faydasini goren varsa yazar misiniz..
Semaelisa27 Ben iştah zayıflığı olan kızıma 3. Şişeyi kullanıyorum hem iştahını açıyor hemde bağışıklık sistemi güçlendiriyor ben memnunum hasta olduğu zaman günde iki defa veriyorum diğer zamanlar her sabah bir tatlı kaşığı veriyorum bir sorun yaşamadım
ikigangsterannesi Semaelisa27 hmm teşekkür ederim sagolun kullanayim o zaman cunku artik eline mamasini yapip vermesem aciktigini bildigi yok 🙄