Mom9 omerinannesi0509 bende hasan beye gidiyorum, levent hocayla doğum yaptım😊 hasan hocadan memnun kalmadınız mı
omerinannesi0509 Mom9 fazla detaylı incelememişti şuan ki gittiğim doktor sünnet olması gerektiğini söyledi heryerini incelediği için orda kalsaydık hala pipisinin ucu dar olup idrarını zor yapardı ama çok şükür 🤗 bende Fatmanur hocada yaptım doğumumu. Levent beye acile kendisi nöbetçiyken denk gelmiştim
Alev_ Ezgiezgi Maltepe Toprak Hastanesi Dr. Nail Erbek’i tavsiye ederim. Çok tonton bir doktor anlaşması çok kolay ve Esprili bir mizah anlayışı var. hem ilgilenip bütün sorularınıza cevap veriyor hem de bir o kadarda tecrübeli. İnternetten doktor için yazılan yorumları da okuyabilirsin.
Sibelf Burada İlkay Değerli’yi öneren biri olmuş. Ben kendisinden hiç memnun kalmadım ve tavsiye etmiyorum. Altunizade Acıbadem’de doğum yaptıktan sonra kendisine yönlendirildik. İki muayeneye gittik. İlki 10 dakika, ikincisi kızımın 2 kez kaka yapıp üstünü değiştirmemizle 15 dakika sürdü. Kaldı ki 9 günlük bebeğin sulu ve kokulu kaka yaptığını gördüğü halde nedeni hakkında detaylı bilgi alamadık kendisinden. İkinci olarak bizim randevu saatimize bize sormadan yerimize hasta alıp bizi onların yerine attı. 10.40’taki randevumuza erkenden gittiğimiz halde 9 günlük bebeğimizle 11.20’de yanına girdik. Bebeğimi en son evden çıkarken emzirmiştim. Çocuk açlıktan çığlık çığlığa kaldı, ben sezaryen dikişlerimin alınması için aldığım randevuyu kaçırdım. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Sibelf EsmaK orada emzirme odasına girdik. Çok az süt verebildim. Çünkü bi anda bir sürü kişi emzirme odasına doldu. Malum domuz gribi ve zatürre dönemi. Çok az doyurup apar topar eve geldik.
Urasmmom Kuzeyimmmm merhaba hala gidiyor musunuz aynı doktora bende Yakacık tayım iyi doktor bakıyorum da yeni doğan bebeğime
merveuzun Sancaktepe İlhan Varank çocuk doktroları çok iyi , kime götrüsek memnun kaldık, Biz Sıla Hanım a gidiyoruz, çok memnunuz Sıla Yılmaz bir de Ezgi Nafile Hanım çok iyi. Sadece randevu almanız lazım genelde 2-3 güne alınıyor.