Esengulll 3 aylıktan beri çıktı çıkacak diye bekliyorduk 10. Ayda ilk dişler çıktı ama ozamana kadar huzursuzluğu devam etti son 1 ay perişan olup dişleri çıkınca 1 hafta rahatladık normale döndü derken sonra tekrar başladı 11,5 aylığız, bir aydır uyku berbat, iştah sıfır, sürekli ağlıyor ve üstten dişi patlamış ama hala sakinlemedi hıçkırarak ağlıyor tekrar damağına bakınca bir diş daha patlamak üzere olduğunu gördüm . Yani bu süreç başlayınca aralıksız devam ediyor resmen ,yani bizim açımızdan öyle en azından. Belki siz böyle zor atlatmazsınız☺️