AysenurBaran Merhaba anneler 3,5 ay önce sezeryan doğum yaptım , 2-3 haftada bir geceleri inanılmaz kan ter içinde uyanıyorum sırılsıklam oluyorum terden. Sebebini bilen ? Yaşayan? Fikri olan ? Var mı acaba
yenianne01 AysenurBaran havalar sıcakken aynıydm canım yastığım sırılsıklam oluyordu resmen 21 haziranda doğum yaptım ama şuan havalar soğudu öyle bir durum kalmadı s
irva AysenurBaran Doğumdan sonra 2 ay kadar bende de oldu o durum doktorum normal olduğunu söylemişti zamanla geçti.
Rose-leaf Çocuğum 2 yaşına girecek doğum yaptığımdan beridir terliyorum emzirdiğim için diye düşünüyorum kışın kazak bile giyemiyorum kısa kolluyla dolaşıyorum