Kizlar merhaba 27 Eylül de doğum yaptım. Özel de doğum yaptım ilk topuk kanı orda alındı. Bı sorun yoktu 5. Gün sağlık ocağında verdik bugün aradılar kan değerlerinde bı sıkıntı varmış guatr dedi ebe tekrar aldılar topuk kanı sonucu 15 güne gelir dedi doğumsal hipotroidi diye geçiyor araştırdığım da böyle bı sorunla karşılaşan oldu mu?