Tchibo en güzeli bence. Farklı markada denedim ama en çok tchibodan memnun kaldım. Oğlum şuan 5 yasında 3 yasındayken almıştım baya büyül aldım paçalar lastikli olduğu için birde yanlardan çıtçıtlı büyük olsada sorun olmadı bu sene de olur seneye kardesine kalır.