İyi günler anneler , 19 aylık kızım var bir haftadır iştahsızlık vardı ben de doktora götürüp kan değerlerine baktırdım bugün sonuçları aldığımız da b12si yüksek çıktı doktorumuz 3 ay kontrol edelim dedi ama neden kaynaklı olduğuna dair bir şey söylemedi ben de merak ettim daha önce bu durumu yaşayan var mı diye ? ( diğer kan değerlerimiz gayet normal çıktı )