Kizlar en az bir yıldır kafama takıldı normalde pek umursamadım ama ara ara aylabazen 3 ay sonra bazen 2 ay sonra kolumda yada bacagimda nohut büyüklüğünde falan morarma oluyo bugün kolumu kaldırırken farketim yine olmuş kafama takıldı ya kotu biseymidir acaba ağrısı yok herhangi biseyi başka ekstra biseyde yok ama kafama takıldı