Gzm17 bir uzman olarak söylemem gerek ki günümüz çağında çocuğu teknolojik aletlerden uzak tutmak mümkün değil. İlk üç yaşa kadar kesinlikle önerilmiyor ama bunu sağlayabilirseniz ne güzel. Uzak tutulamıyorsa kullanım sıklığı ve dozu çok önemli, yaşı çarpı 10 dakika olarak değerlendirebilirsiniz. Ne izlediği muhakkak kontrol edilmeli, mümkünse yanında olunmalı. Malesef içerikler o kadar zararlı ki çocuğunuz eğlenceli vakit geçirsin derken kötü davranışlar kazanmasın, mümkünse önce siz izleyin ne izleyecekse, izlerken ona eşlik edin ve sonrasında izlediği şey hakkında sohbet edin.