7 ay 2 günlük olduk. 5 buçuk aylıkken tadımlara başladık. Şu an en az 2 öğün vermem gerektiğini söyledi doktorum. Ama kızım ağzını açmamakta diretiyor. Asla ek gıda veremiyorum. Çok aç bırakmayı da denedim. Uzun ağlamalar sonucu dayanamayıp yine anne sütü verdim. Aranızda bu durumla karşılaşıp çözüm bulanınız varsa her türlü öneriye açığım 🙏