3 ay 20 günlük bebeğim var meme reddi yaşadım bir ay boyunca ağlaya ağlaya savaşarak emzirmeye çalıştım tam sakinleşti dedim emzirmek istedim o çığlıklar istememe başa döndüm hep bu yüzden oğlum memeyi bıraktı ben de sütümü sağıp veriyordum yalnız sütüm gittikçe azaldı günde bir defa 120 cc çıkıyordu zorla birdaha gelmiyordu en son dün gece sağdım göğüslerimde ağrı vardı süt doluyor galiba dedim sonra hafif kasıklarımda sızı girdi çıktı lavaboya gittim peçeteyle kontrol ettim regl olmuşum. Şimdi birdaha sütüm gelmicek mi yoksa yine her zamanki gibi verdiğimde günde bir defa adetliyken sağdiğim için günah mı bana biri Yardımcı olabilir mi var mı hiç benim gibi olan