mom_silaa evet saçları baktım dökülüyor ben kestirmedim de hiç sonra annem dedi dalin kullanma içeriği bozulmuş şimdi jhonson baby kullanıyorum sarı olan sanırım hem çok güzel kokuyor hemde yumuşatıyor aksine daha da çok uzadı saçı dalinin sadece saç açma spreyini kullanıyorum çok çıtır oluyo diye