mom_silaa çok geçmiş olsun ve çok şükür sağlıklı kucağınızda şu an 🙏 benim kızım 2500 kilo doğdu mama meme şeklinde ilerliyorduk ilk iki ay güzel kilo alıyordu sonrada birden mamadan sonra kusmaya,mukuslu kaka yapmaya ve kilo almamaya başladı. doktor önce süt ve süt ürünlerine alerjisi var dedi diyete başladım ama mukuslu kakası geçmedi sonrada besin alerjisi olduğunu düşünüyorum dedi doktor alerji maması verdi ama kızım bir türlü içmedi tadı çok kötü. Ben de sıkı diyet yaptığım için sütüm suya dönmüştür. Mama olsaydı içerdi kızım doymuyor farkındayım çok çaresiz ve üzgünüm çok denedim şu alerji mamaları hiçbirini içmedi. Kilo alımı çok az ya sınırda yada sınırın altında oluyor bazen 😔