Merhaba kızlar ben bişey sorucaktım benim kızım 9 ay bitirdi ama gece 12-1 de uyuyo ve çok zor uyuyo ağlaya ağlaya sürekli acıkmasada uyanıyo bu bay bay night kullanmayı düşünüyorum acaba kullanan varmı bi bana fikir verin çok uykusuz oluyo uyumasa büyüme hormonuda salgılanmıyo bunun için en çok kullanmak istememin sebebi bana bir fikir verirseniz sevinirim hepinize teşekkürler şimdiden zaman ayırıp cevap verdiğiniz için 🌸