Benim oğlum 4cü ayında başladı ağzı akmaya sürekli akıyor şuan da öyle henüz bir ateşlenme uykusuzluk vs yaşamadık bir hafta öncesine kadar çok sıkıntısı vardı sadece uyurken zorlanıyordu suan biraz bi tık daha iyi dij jeli iyi geldi başka önerisi olan varmı dişlikler büyük yani oğlum tam ısıramıyor emzigi şuan tutamıyor yani bulduğu herşeye saldırıp ağzına sokuyor herşeyi şuan 5 aylık oğlum