Kızlar 4. Ayda bingildagimiz kapandı her ay düzenli ölçüm yapılıyordu 5 ay kontrolde 43.5 çıktı bu ayda aynı sağlık ocagindaki ebe sıkıntı yok persentili güzel diyor ama beyin cerrahın gidicem gidenler var mi orda bizi beler bekliyor merak ve endişe ediyorum