Merhaba Arkadaslar uzunnnn zamandır yoktumm ılk dogdugundan beri yani suan kızım 3 bucuk yasında ve o kadar zor ki…. ben mı zorlanıyorum 3 yas cocuk annelerı herkes mı boyle bılmıyorum :( asla uyumuyor cok ınat 12 den 1 den once uyumak ıstemıyor odasında yatmıyor ya ıcerde ya bızım yanımızda uyusa bıle gece 3 4 gıbı yanımıza gelıyor yorulur dıye krese verdık bay bay nıgt aldık ancak uykuya gecısı kolaylastırsa da gece tekrar uyanıyor sureklı aglıyor ve birseyı ıstıyorsa ona takılı kalıyor guzellıkle anlatsam bıle asla vazgecmıyor vuruyor ıstedıgı olmadıgı zaman da normal mı arkadaslar ben mı pedegoga goturmem gerektgını dusunuyorum :( ayrıca bunyesı cok zayıf hasta oluyor bunun ıcın de takvıye kullananız varmı bu yas ıcın 3 yasında takvıye ne kullanılır ayrıca kızımda oksalat tası var bunun ıcın de bır suru tedavı uygulamamız lazım ama ınadından ne yapıyor ne ıcıyor suanlık yurtdısından ılac beklıyoruzz yıllar olmus sanırım cok dolmusum guzel annelerrrr :(