Beyzayuksel Bebeğimi sütten keseli 6 ay oldu ve iki gündür sag göğsümde ağrı vardı bugün gogsumu siktigimda yeşil koyu renk ve sarı beyazımsı akıntı geliyor süt gibi sizdede oldumu neyden olur aranızda böyle olay yaşayan varmı
Berilsmom13 Beyzayuksel doktora gidip muayene ol bence süt birikmiş olabilir hiç sağmadınmı kendini bıraktırınca
Beyzayuksel Geçen hafta özel hastanede cheup yaptırdım meme ultrasonu ve mamagrofi cekindim bir sıkıntı çıkmadı bu haftada böyle oldu emzirmeden kesince arada cok süt doldugunda rahatlamak için sagdim fazla sagmadim