Selamlar
5 gün önce sezeryan dogum yaptım. Çok fazla ağrım oluyor. Kilom oldugu icin gobegim kesilen bolgeye geliyor ve terliyor. Doktorum krem vermisti kullandim ama o kısmı hep nemli tutuyor. O yuzden surmeye devam etsem mi bilemedim. Tecrubeli anneler sureciniz nasil gecti onerileriniz var midir?