deletedmom2200
Brnkdbg yeap. 54 ile hamile kaldım,doğuma 72 ile girdim. Bir iki ay sonra baktım ki gidecek denen kilolar anca topu ropuna on kiloydu. Yani ben 62 ile kalakalmıştım. Hemen ketojenik beslenme ile intermittent fastingi birlleştirip ğzerine de sporumu yaptım hergün. Sonuç üç ayda 52 yi gördüm. Hala devam diyorum. Hedef 50🤜🏻 Ayrıca sütle ilgili de herhangi bir sorun yaşamadım. Tüm doğum yapmış annelerin dağlıklı beslenme ile ilgili bilgilenmesi getektiğini yüksek karbonhidrat ve şekerden kaçınmaları gerektiğini düşünüyorum.