mavi3535 Arkadaşım bana dedi acaba çocuğumu Şimdi anaokuluna versem alırlar mı diye. Kayıtlar çoktandır bitmiş Almazlar diye düşünüyorum Siz ne düşünüyorsunuz Bu konuda bilginiz var mı acaba.
Epifenomen-gkc mavi3535 yani dönem ortasında alan Orta seviye kreşler var Kasım Aralık ayında kreş değişen arkadaşlarım oluyordu