gunesbal fotoğrafını şöyle bırakayım


350 küsüre mi ne almıştım ama gerçekten çok ısıtıyor aksine terletiyor bile oyle sıcak tutuyor altına uzun kollu zıbınla garantiye alıp yagmur rüzgar ne varsa çıkarıyorum hem patikli olduğu için soğuk alacak yeri de yok mis gibi